♥ out of lemons we make lemonade ♥



Det är så konstigt att någonting som man gjorde varenda dag i flera månader kan kännas så annorlunda, så konstigt. Den rutinen man hade är som bortblåst och tangenterna känns mer som fiender än som medhjälpare.
   En gång lovade jag er att jag skulle komma tillbaka, förnyad. Dock sitter jag här vid min dator varje dag och orkar inte logga in här på bloggen för att ladda upp en bild och skriva några rader. Jag har tappat det jag tycke var så roligt, borta som vinden. 
   Men saken är den att jag vill inte att det ska vara borta, jag vill skriva saker som betyder saker och jag vill publicera bilder som andra får inspiration av. Dock är det inte så lätt just nu, dels för att jag aldrig tar tummmen ur och fixar photoshop, dels för att jag inte har saker att skriva och dels för att jag inte har tid.
    Därför har jag nu bestämt att jag inte lovar någonting, min blog får uppdateras när jag känner för det och jag ska inte känna någon press.
    Detta kanske ni redan har märkt, men jag säger det ändå.
                                                                                                           Puss och Godnatt, ♥

Kommentarer

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0