Sneekpeek

Hej!
Åh, jag har faktiskt hållt på med min nya design ett tag nu och det går framåt. :D
Från att inte ha förstått ett dugg om vad jag sysslade med till... eh jag det kanske inte blev så mycket med det. ;/
Haha, nej men jag har iallafall lyckats sen vet jag ju inte om den kommer bli bra eller ej. ;]
Plus att det är sånt där finslip som måste göras nu. Det tråkigaste tycker jag.

Men vill ni se en liten sneekpeek på den? ;D
Ja det hoppas jag för här kommer en iallafall.

Tror jag ska byta ut lite bilder i headern också men det gör jag snart. :)


Föresten damp ELLE ner i brevlådan och gud så jag älskar den tidningen. Tyvärr har jag inte kunnat kika så mycket i den eftersom vi har prov på fredag.

Puss. ♥


Kommentarer
Från: e l i i i n

längtar till du sätter in den. ;]

2010-03-11 @ 18:21:26
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0