nämen marcus!

Hej jag tänker inte säga någonting om varför jag inte har bloggat. Det känns bara så onödigt. ;]

Men jag kan iallafall berätta vad som har hänt under den här tiden!

Jo, jag har PLUGGAT PLUGGAT PLUGGAT. Blä för skolan just nu.
Och sen har jag haft lov, jag har iochförsig lov nu också men det börjar lida mot sitt slut. :/
Sen har jag upptäckt att min mailadress har seglat till Göteborg utan min vetskap. (om det nu är sant...)

Plus att jag har varit i Sälen med sötiselin. ♥
Eh, mer kanske det inte var. ;)

Jag har också tagit hand om in hund och varit på stan. ;D
Köpte igår detta fin fina nagellack från MUS som heter Marcus.

Färgen ser inte riktigt ut sådär men jag tyckte att det var grymt fint! :D
Och så var det oerhört enkelt att måla på, plus snabb torkning. +++!

Nej men jag ska iallafal försöka publicera lite inlägg såhär mellan dagarna som går och hoppas på att ni läser? ;) ♥


Kommentarer
Från: e l i i i n

åh marcus nagellacket var superfint. ;] ♥

och vaddå din mejladress seglat till Göteborg? ;o

2010-03-06 @ 18:02:35
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/
Från: e l i i i n

svar; yup. massa mums. ;] <3

men usch vad läskigt ju. haahha xd

2010-03-06 @ 23:40:52
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0