midsommarafton! :)

hejsan! :D
Jag har inte bloggat så mycket, men det är ju superfint väder! Hela helgen har det varit jättebra väder och tillochmed midsommarafton var fin. :)

Däremot jobbade jag på midsommarafton till klockan 15 så jag missade själva midsommarfirandet... /:


Ungefär såhär såg min dag ut,

bild 1.  Det började med att jag vaknade upp och tog bussen till Grums och på bussen passsade jag på att måla mina naglar.

bild 2. Sen var jag i Grums och sålde jordgubbar, minst 20 lådor på två timmar! :o
(alltså 20*10 minst)

bild 3. Sen åkte vi till ett par vi känner som har en sommarstuga intill vattnet! :)

Kommentarer
Från: erika

det lät som en mysig dag ändå. :) fina naglar också!

2010-07-01 @ 20:00:08
URL: http://elmmlund.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0