BOOKS.


Hello. :]
Igår satt jag sådär fint i mitt rum och bara LÄSTE.
Det var första gången på flera månader som jag verkligen orkar koppla av och läsa lite.
Ska försöka hitta massa sommarböcker och jag börjar med de jag har hemma. :D

Nyss läste jag boken Magi av Angie Sage, och om ni gillar fantasy och "Eragonstuk" på böcker ska ni kolla på denna. Den är så mysigt skriven och jag blir kär i varenda karaktär(som är god!!).
Jag hade en känsla av att det skulle finnas fler böcker av denna eftersom den heter bok ett. Hehe.
Så häromdagen gick jag till biblioteket och hittade hela fem böcker. :D Lånade andra till och börja med, man vet ju aldrig om denna är dålig eller kanske handlar om helt andra personer.

Men nu ska jag kanske sova lite. Puss. ♥

Kommentarer
Från: Sabina

You're a cool kid. Haha. :))

2010-06-10 @ 12:56:54
URL: http://ijustlaugh.blogg.se/
Från: andrea

du borde läsa hungerspelen!

2010-06-10 @ 15:45:28
URL: http://highergrounds.tumblr.com

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0