skola.

Hola babes. ♥
Nu har skolan börjat. Det känns det faktiskt inte som. När jag var i skolan idag kändes det bara som en för-information. Att vi egentligen börjar om en månad och att idag bara var en för-titt så att vi skulle känna oss tryggga när vi kom dit. Men så var det inte. Det är nu vi börjar och inte om en månad. Fast även om jag vet att vi börjar nu kan jag inte riktigt koppla tanken så att jag förstår. Hur gick allting så fort? Tiden bara försvann, och vips så var sommarlovet och sommaren borta.
Så är väl livet, tiden tickar förbi och det är först i slutet vi märker att det har gått tid.

Vi hade inga lära-känna övningar utan det var bara massa information, så jag har ju inte lärt känna någon i klassen än. Det kommer väl. :)




Mycket gamla bilder. Men det är ialllafall något.

Kommentarer
Från: Frida

jag älskar sista bilden.

2010-09-12 @ 10:07:23
URL: http://neonfrida.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0