snabbis hos frisören.

Har varit hos frisören nu och jag kan faktiskt säga att jag är nöjd! :D
Hon gjorde lite silvriga nyanser på så det tonade ner det gula lite mer.
Fast alla slingor är fortfarande kvar och så! ☺
Och det bästa var att det bara tog 40 minuter. Kan ni tänka er? :]
Aja, det blev iallafall bra och nästa gång jag slingar det kan jag göra precis vilken färg jag vill, vilket var meningen med detta.
Wihoo! :]
Sen köpte jag svarta pennor på Chlas Olsson (stavas hur?) och en bok på Akademibokhandeln. :]
Sedan bar det hemmåt och nu sitter jag här.
Ska snart plugga mer till SO'n som vi har prov på imorgon.
Så.. Pusshej. ♥

Kommentarer
Från: e l i i i n

Emelie, du ska bara veta vad glad jag blev när jag fick se din kommentar, du har typ inte kommenterat på jättelänge känns det som xD haha..

tacktack.

okeej.

jao, den var lite små kulig! =)



asså hur gör vi imorn? haru pratat med din mamma eller? :)

2009-05-28 @ 21:39:37
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/
Från: Rita ♥

Haha, man tänker inte på hur gött man har det med badkar, det är faktiskt riktigt härligt! ;) Synd att ditt badkar försvann när ni gjorde om ert badrum :(

Hihi :) Men vad har hänt med din fot då? <3



Kram!

2009-05-28 @ 21:50:07
URL: http://ritas.blogg.se/
Från: Jennica Björk

härlig design du har :)

2009-05-28 @ 23:30:36
URL: http://jennicabjork.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0