sommar! ♥

Okej, nu sitter jag härt vid datorn igen när det är 22 grader eller något, har ju varit nästan 30. ;)
Hehe. Men jag har ju bara suttit här i fem minuter.
Har faktikst varit ute mestadels utav dagen och hoppas på att jag har fått lite färg!
Förut så åt vi god mat, grillat blev det. Och vad passar inte bättre till grillat en varm dag än frukt och grönt?

Och sen när sommaren nu har börjat komma så kommer ju även jordgubbarna!
Våra plantor är större än någonsin iår. :)
Hoppas att dom blir ännu större också. ♥

Kommentarer
Från: Matilda

den där chokladen har jag köpt på lagerhaus, men har sett att den finns i "fika-affärer" också. kostar runt 50-60 kronor! man lägger i de små "bönorna" i en kopp och slår på varm mjölk så att de smälter!

väldigt sött.. nästan för sött.. så jag hade lite kakao i i efterhand! :-)

2009-05-31 @ 21:09:33
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0