Get a Gig festival 09!

Nu är jag tillbaka hemma igen från Get a Gig, åkte rätt tidigt idag för att det fanns inga bra band kvar att se.
Fast även om jag har haft jättekul idag så började det inte bra.. :(
Hade mensvärk i timmar!
Usch det var inte kul.
Men sen försvann det efter två Ipren och nu mår jag prima! :D
Vi åkte in dit och såg på Majas brors band, dom var riktigt bra, sen väntade vi tills Bara på låtsas skulle börja spela.
När dom väl gjorde det.. gud vilket drag det var! Alla dansade eller stog iallafall och klappa händerna!
Fast dom slår ju inte Molotov Jive. ♥
Saknar det redan. :)
Och saknar MJ mest. ♥
Hoppas att dom kommer tillbaka snart.
Men nu ska jag gå till rummet för där har dom popcorn!
Pusshej. ♥

Redigerar bild.
Favorit i repris.

Kommentarer
Från: e l i i i n

♥♥♥



haha, tråk kommentar kanske men det är det enda man kan säga, HJÄRTA liksom! xd

2009-05-30 @ 23:45:20
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0