Vilka minnen.

Tänker på i lördags. Herregud, jag måste tillbaka!
Måste skaffa deras skivor och allt.
För er som inte har läst bloggen innan så pratar jag om Molotov Jive! :D

Lyssna bara här och KOLLA på dom!
Hur söta som helst!

Måste köpa deras skivor så fort jag komer till Göteborg eller Stockholm, och Elin om jag åker innan dig kan jag köpa med ett ex till dig också! ♥
För detta är sånt man måste ha!

Föresten:
14 måste vara mitt turtal. :) Eller 15 det beror på.
Varför får ni fråga om ni vill veta. :)

Kommentarer
Från: [s a o s . b l o g g . s e]

svar: det är bara att googla "make a GIF" eller dylikt så borde det dyka upp hur man gör och var :D



2009-03-16 @ 23:09:41
URL: http://saos.blogg.se/
Från: eliiin.

Jaaaaa, du får gärna köpa med till mej, men annars ska vi försöka att åka dit samtidigt och köpa dem !! ;p

och sen ska vi leta upp dom också ! :D <3

Molotov Jive in our hearts ! ♥♥

2009-03-17 @ 19:04:07
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0