varför finns det sjukdommar?

Jag mår inte bra just nu.
Har luggit i soffan mest och sett på tv.
Mina ögon känns som när man precis har gråtit, nivet sådär att dom nästan svider. (eller det kanske bara är jag som känner så)
En sak vet jag iallafall och det inte är magsjuka, antagligen har jag blivit för kall eller någonting nu när man har trott att våren börjat komma.
Dum är man. xd

Som vanligt har man ju vart i skolan och jobbat en massa.
En sak förstår jag inte med killar, varför måste dom vara så elaka?
Omogna är vad dom är i min klass, förstår inte vad som finns i deras huvuden!
Jag menar då inte alla killar. Bara dom i min klass.

Ska nu underhålla mig vid datorn så att jag inte somnar innan House börjar. :)♥

Kommentarer
Från: eliiin.

omogna skitungar är vad de är !

det finns nog ingenting i deras huvuden..

vi borde gå i Halbig pojkarnas skola =)

eller romeos, haha. xd



och du får inte bli sjuk nu, okej ? :D



2009-03-24 @ 20:25:01
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/
Från: erika

tack emelie för att du också fattar hur jävla dummaihuvvet dom är!

:)

2009-03-25 @ 07:28:01
URL: http://elmmlund.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0