Misled.


(medans ni läser kan ni ju lyssna på Neverstores nya låt - Misled.)
Hejsan. : )
Jag skriver från min mor och fars dator så jag kan tyvärr inte erbjuda er några bilder. :(
Sista skoldagen idag innan PRAO;en.
Lektionen innan vi slutade blev det inte så mycket jobbande utan jag satt och pratade med Ossian. (min bänkkompis, ;)
Hade ju som vanligt den tre-timmars.långa håltimmen idag, så jag gick hem och kollade på film. ; )
Var ju tvungen att laga mat till mig själv också.  Det gick inte så bra... xd

Haha.

Nu smälter snön som kom igår! Alla vägar är nu snöfria. :)
Skönt, alla fåglar kvittrar och man nästan känner lukten av vår!
Önskar att jag kunde skicka lite lukt till er! ;)

Nästa vecka ska jag ju som sagt ut på PRAO, vilket komer bli jättekul :D
Någon som har några speciella PRAO-tips kanske? (a) '

PUSS.

Kommentarer
Från: eliiin

hej, jag älskar neverstore ♥

2009-03-13 @ 17:25:47
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0