social-tid med elin en vanlig tisdag.

Denna vecka går så sakta, för det första vill jag inte praoa på restaurangen, (kännns som om jag tjatar om detta hela tiden.)
för det andra så blir det inte så mycket tid till alla personer i skolan.
Behöver verkligen vara tillsammans med personer som jag tycker om för att må bra.
För det tredje så vill jag faktiskt tillbaka till skolan, tro det eller ej!
Skulle ha valt prao på 4-h gården tillsammans med Elin efter att ha hört att det var så bra där. :)
Tänk att vara tillsammans med söta djur i en hel vecka! ♥

Iallafall så gick jag och ut och gick med Elin när hon hade kommit hem och det slutade med att vi stannade till hos henne ett tag. :)
Läste intervjuer och skrattade en MASSA gjorde vi! :D
Tack för en fin kväll Elin.

Imorgon ska jag nog hälsa på Elin N på cafét hon praoar på!
Så se upp Elin! ;)


Kanske ska man ringa Erika också!
A, vi får se vad som händer.

Kommentarer
Från: eliiin

hahahahahahahah xD

det bästa var ju iaf när MJ hade skraffanfall och den där gubben som skrattade xD

tack för en rolig kväll emelie, det var verkligen underhållande ♥

2009-03-17 @ 22:27:35
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/
Från: [s a o s . b l o g g . s e]

[svar:] haha, jag är exakt likadan! Börjar asgarva om nån kollar på och ofta lyckas jag klanta mig och typ få mascara på ögonbrynen eller nåt sånt knäppt bara för att jag skrattar :D

2009-03-17 @ 22:59:07
URL: http://saos.blogg.se/
Från: erika

ska du ringa mig? så mysigt :]

då har jag ett gulligt samtal från emelie att se fram emot! :D

2009-03-18 @ 21:10:25
URL: http://elmmlund.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0