Du är fin. ♥

Jaop, skolan börjar igen imorgon och denna helgen har gått SUPERFORT, eller hur?

Ska föresten börja tänka positivt om saker och ting, till exempel -mitt utseende.
Man måste lära sig acceptera sig själv.
Alla har skavanker till och med modellerna!
Fast att bli för mallig kan ju inte vara bra, eller?
Men en balans är ju bra. :)
Därför ska jag tänka på minst tre bra saker jag har gjort under dagen eller vad jag är riktigt nöjd med.
Kanske tycker jag att mina ögon var fina idag, då ska jag tänka på det och inte gömma mig inför andra.
Om man visar självsäkerhet är man fin i allt. (inte för mycket då blir man bara jobbig...)

Och om jag har en skitdag kommer det inte vara det som snurrar i mitt huvud utan något av det bra jag har gjort.
Ingen är ful. Och även om den kanske ser lite speciell ut kan den personen vara som en diamant innuti!
Låt er inte luras av hur folk ser ut.

Diamanterna som finns i oss är alltid dom vackraste.

Kommentarer
Från: eliiin.

vi är alla diamanter asså ;d

eller? =)



men bra skrivet emelie! ♥

och klart man ska tycka om sig själv men inte på ett sånt vis så man trycker ner andra.. om du fattar vad jag menar :]



och om man har en dröm, lev för den då! :D haha.

jag har många drömmar! ♥

hehe.

och vettu, jag längtar till massa saker oxå.

undra när biljetterna och scheman till festivalen kommer? ;p

och ja jag vet att jag har bytt ämmne nu. haha.



2009-03-22 @ 22:00:27
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0