PRAO-vecka.

Idag har min PRAO-vecka inletts.
Det var inte alls så kul som jag hade trott det skulle bli eftersom alla var så griniga.
Som tur jobbar jag tillsammans med Emma.
Typ det enda jag fick göra var att skölja av disken, skära sallad, hämta is... ah..
En till sak som är lite dåligt är att vi börjar så tidigt. :/
Halv 8, fast vi ska fråga om vi kan börja 8 istället.
Slutar gör vi halv 2 PRECIS efter en buss hem till skoghall. 8[
Allltså ibland kan det inte bli feligare! :o
Men kanske kan få gå 10 minuter tidigare. (a)


När jag kom med bussen hem så mötttes jag av posten och gissa vad som fanns där?
Jo, Ellos-katalogen! :)
Så nu sitter jag och titttar i den och försöker få lite inspiration. ;)

Kommentarer
Från: Erika

Haha.. hade ju flera.. och ingen före bild på den rosa så.. = )

2009-03-16 @ 17:00:28
URL: http://budgetshopping.blogg.se/
Från: Pitetjej [FOTOBLOGG]

Jobbigt att bussen går bara strax innan ni slutar.

Hoppas resten av praktiken blir bra i alla fall :)

2009-03-16 @ 17:32:29
URL: http://pitetjej.webblogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0