Någon som kan hjälpa mig rätta till felet i min meny?

Hejsan, har suttit och kollat i kodmallarna på min blogg i ca en timme snart.
Jag har ju råkat ta bort "om Emelie" Vid min profilbild och nu kommer det upp att länken är bruten om man trycker på bilden. :/
Det har ju även bildats en länk på "letar du efter något" och "Nyaste inläggen" som jag tror är samma länk som på bilden.
Jag har ju försökt fixa detta men det har inte funkat. :(

Så nu är jag i stort behov av en som kan någonting om design.
Någon därute?
Om ni kanske skulle vilja hjälpa mig?
(a)

Eller så får jag börja om i kodmallarna, men jag har ingen lust med det. :(

Förövring har jag gjort en idé på en ny header men märker ju rätt fort att det inte funkar med den randiga bakgrunden, iallafalll inte lodrätt.
Ska göra om och lägga bakgrunden vågrätt och se hur det blir. :)
Kanske inte funkar det med, då får jag komma på en ny idé.
Iallafall här är den headern jag satt och gjorde. :)


(klickbar. :)

Kommentarer
Från: IRMA ~ FOTOBLOGG -

SV: Taaack! Cool header du har tkr jag :D

2009-03-10 @ 09:51:43
URL: http://liiilly.blogg.se/
Från: Elena

Jaa. så är det ibland.. Planer för idag då? =)

2009-03-10 @ 10:50:11
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0