birthday no.2

Bonjour! ;D
Har varit och firat min bror och kusin under dagen. :)
Det blev liksom en till liten födelsedag för min bror som förövrigt har namnsdag idag. ;]

Tog en hel del bilder.
Som dessa:

Ja, bilden på teven är väl inte så värst fin men jag har en liten berättelse bakom den bilden.
Det var en gång... en pojke. 
haha, nejdå bara skojja. ;}
Men såhär var det: Min bror fick ett spel (transformers) till sitt xbox och när han skulle börja spela det var man tvungen att uppdatera xboxet. :]
Det kom lite snopet och eftersom vi inte köper spel allt för ofta vet vi ju inte hur länge det har varit så eller om det är nytt.
Någon som vet?
Jaja, då skulle man göra sin egen avatar som Wii's Mii's. :}
Mycket bättre än på Wii, men tycker bäst om Wii. :}

Dom andra bilderna är helt vanliga eller vad man ska säga. :3
Tog dessa två också:

Och så har jag en till bild på lager. :)
kanske bjuder på den imorgon. :D
pusshej. ♥


Kommentarer
Från: C A R R O

Sv: jaha okej :)

2009-07-18 @ 20:22:40
URL: http://caruline.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0