I'm sorry. : )

Hejsan.
Sorry för den dåliga uppdateringen. Jag har ett skäl till det faktiskt.
Jag är sjuk.
Har feber -tror iallafall det- och jag hostar och min hals håller på att döda mig.
Hehe. Jag gick förut in i badrummet och skullle hämta fler halstabletter. När jag kommer in möts jag av en fin syn i spegeln. Eller inte...
Att man ser så konstig ut när man är sjuk.
Ansiktsuttrycket försvinner helt och man ser mycket blekare ut.
Eller ja, blek är jag ju alltid nu men ändå blekare? :)
Fast jag har ju bara att tacka för det. ♥


Ja ni ser ju själva? D:
HEMSKT.
Eh. Förlåt för attt min näsa ser helt SUPERsjuk ut. x] Det är skuggan som gör det. Tror jag.


Hoppas att ni är friska och krya.
Ska försöka sova ut det mesta imorgon eftersom skola är inget alternativ för mig.


I'm sick.
Just look at the picture and you'll se.
Sorry for the nose. It's the shadow that does it. I think. x]


Kommentarer

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0