Heroes.

Hejsan!
Förlåt för den dåliga uppdateringen.
Har inte varit inne på datorn under hela dagen.

Min dag har varit jättebra ändå kan jag säga.
Kunde för första gången -på länge- slappna av.
Bara njuta. Inte känna att vara tvungen att ringa någon eller gå till datorn och skriva ett blogginlägg eller logga in på msn.
Nej idag har jag bara slappat. Tagit det lungt.
Vaknade vid ett och gick då ner för att duscha.
Jag tillbringade nästan en timme för att göra iordning mig. Även om jag bara satte upp mitt hårt i en enkel tofs och sminkade bara ögonen.
Men jag hade kul. Stog i duschen och bara njöt i kanske en halvtimme. x]
Sen gick jag till tv'n och zappade runt lite. Kunde inte hitta någonting speciellt att titta på så det fick bli jetix. :)
Då bestämde jag att jag skulle baka.
En kladdkaka blev det.

Efter kladdkakan och lite ont i magen kollade jag på heroes.
Kollade faktiskt klart på hela säsong 2.
Konstigt att det bara är 11 avsnitt mot första - 23. Hm.. strange!

Typ hela min dag.
Vad har ni gjort?
Puss.

Kommentarer
Från: Erika

Åhh jaa längtar att läsa den, ! =), Vill gör de nu!!!!!!!

2009-01-11 @ 21:46:16
URL: http://otteer.webblogg.se/
Från: erika

du emelie .. hur mycket kostar ungefär en heroes box, typ ettan & tvåan? för jag önskar mig dom nu när jag fyller år av mina föräldrar, men jag undrar bara hur mycket dom kostar och då tänkte jag att du säkert visste :D eftersom du har dom asså!

pusssssssssssssssssssss ♥

2009-01-17 @ 19:57:19
URL: http://elmmlund.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0