Det är inte speciellt kul att vara sjuk! :o

Hej. Som ni ser på rubriken är jag sjuk.
Eller nja inte direkt sjuk sjuk. Jag har ont i halsen och har tappat rösten.
Haha. När jag försöker prata så låter det som om jag har en studsboll i halsen eller någonting. x]
Min röst är lika borttappad som Tigger's i Nalle Puh. :(
Jag typ drogar halstabletter och dricer massa varm choklad.
Det som är dumt är att jag typ inte orkar dricka så mycket.
Hehe.


Har föresten försökt att hitta bra tuggumin, såna där som man blåser jättebra bubblor med ni vet! : )
Har tyvärr inte hittat några bra.
Är det någon som har tips på bra tuggumin, säg då till! ♥


I'm sick right now.
My neck hurts and i've lost my voice.
I'ts gone like Tigger's in Winnie the Puh.

I've tryed to find some gum. That you can blow really big bubbles with. :)
Haven't found some yet. :/ 
Tell me if you know any good gum-sorts. :)  

Kommentarer
Från: natha

sv: krya på dig! :)

jag brukar vakna med ont i halsen, har du provat Zyx? finns på apoteket, jättebra!

2009-01-25 @ 14:23:04
URL: http://nathalielantz.blogg.se/
Från: eliin

krya på dej emelie ! <33

2009-01-25 @ 15:00:09
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0