Breaking Dawn.

Hej. Igen.
Vet ni vad?!
Igår läste jag ut Breaking Dawn.
Alltså vad söt den boken är.
Bästa boken jag någonsin har läst.
Det händer liksom så mycket i den, så.. ja det går inte att beskriva med ord.
Jag skulle kunna visa med en film men det gör jag inte. Fast jag tror inte att tiden kommer räcka till för att jag ska visa hur mycket jag ÄLSKAR denna boken! ♥
ALLA SOM INTE HAR LÄST "The Twilight Saga" GÖR DET.
Det är nästan som om jag skulle kunna befalla er. HeHe. Men det gör jag inte.    :(
Maha.
Iallafall så längtar jag tills Twilight kommer ut på DVD. Den 14 Februari va? Eller hur?
På Alla Hjärtans dag och sånt där gulligt. ♥
PUSS på Twilight! ♥
Plus att dom filmar ju/ska börja filma på New Moon nu också. ♥


Hehe. Det blev många hjärtan i detta inlägget. :}

Kommentarer
Från: Anonym

Kper nog filmen isånnafall, orkar inte läsa, blir stressad av det :P

2009-01-19 @ 20:35:05
Från: Lollo

twilight vill jag se!

2009-01-20 @ 17:41:19
URL: http://confessionsbyme.blogg.se/
Från: Anonym

Jag har också snart läst ut den :( <333

filmen kommer inte ut för än 21 mars, och de är i USA..

2009-01-21 @ 20:31:30
Från: ies

Jag har också snart läst ut den :( <333

filmen kommer inte ut för än 21 mars, och de är i USA..

2009-01-21 @ 20:31:52

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0