upps. jag skriver hela dagen lång. :)

Oj, jag var visst rätt så inaktiv igår.
Inte meningen. När man inte går in på datorn en enda gång går det inte så bra att skriva här på bloggen. x]
Men nu är jag här igen och jag hoppas att ni blir glada, behöver mina besökare tillbaka. ♥

Jag gick faktiskt till skolan idag efter min långa hemmavistelse.
Man kan säga att jag blev sjukskriven i en vecka.
Jag behövde det. :)
Har kommit så LÅNGT bak nu, måste plugga en massa.

Satt och kollade på alla uppdaterade bloggar på bloggkoll.
D e t   v a r   m å n g a .  
Hehe, så går det när man har många bloggar att följa. Men aldrig kan jag bli trött på dom och det är ju bra! ♥

Jag har märkt en sak.
Elden i en brasa änfrar ofta färg!
Iallafall här hemma hos oss. :)
Häromkvällen var den faktiskt grön och blå!

Inte många som sett det! :D


Kommentarer

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0