Sitta med en filt framför brasan med en kopp varm choklad med grädde i handen.

Det skulle jag behöva just nu.
Kanske ska jag gå in till rummet och göra just det. :)

Jag ska föresten   k l i p p a   mig på onsdag och har ingen aning om vad jag ska välja.
Jag funderar över att klippa kort men jag vet inte.
För om jag inte gör någonting med mitt hår kommer jag att DÖ.
Och jag orkar inte spara det och ha rakt hår hela tiden. Inte kul...
Antagligen blir det kort tillslut.
Ska höra med frisören om vad hon tror är bäst. :)

Nu ska jag göra lite annat PUSS. ♥

Kommentarer
Från: elin.

svar: jaa, ellerhur! de är så söta så att man kan äta upp dem, haha Kannibal. nejmen aja <3

de är enormt söta iaf ♥

jao, tack ;)

2009-02-16 @ 18:12:25
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0