oj oj oj, här var det dåligt uppdaterat!

Upps!
Sorrry alla fina läsare för den dåliga uppdateringen.
Kommer bättra mig!

Anledningen till det är för att jag har spenderat dagen med två finfina tjejer på Cleve-kafét! :D
Vi åt en massa och dom blev mätta!
Haha. Inte jag. Eller ja mätt blev jag ju men inte proppmätt om ni förstår.

Tyvärr var det så att ingen hade sin kamera med sig så jag gjorde en bild!

Som ni ser är den halvkass och inte alls så bra som jag tänkte att den skulle bli.
Egentligen tänkte jag måla alla sakerna. En baguette, en morotskaka och en halllongrotta. Åhjust det. Cleve också!
Men det gick inte så bra... x}

Hoppas ni är nöjda med detta inläggen för nu ska jag fortsätta att ha ont i huvudet.
Eftesom jag har ju sagt att jag ser dåligt men har ett par glasögon. Nu är det så attt det är läsglasögon och funkar inte nu... : (

PUSS, emelie! ♥

Kommentarer
Från: S A O S . B L O G G . S E

svar: tack så himla mycket! (^^,) blir så himla glad! Gillar din header, den är grym!

2009-02-11 @ 00:30:27
URL: http://saos.blogg.se/
Från: eliin.

cleve! ♥

måste göras om verkligen! ;)

2009-02-11 @ 15:31:00
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0