Ohoj alla matroser!

Ja, det är väl så man säger va? :)
Min dag idag har varit JOBBIG.
Med feber på 39 grader finns det inte mycket man kan göra.
Skulle egentligen gå till ica, det orkade jag visserligen inte sen.
En och en halv kilometer fram och tillbaka passade inte mig idag. x]

Under helgen har jag kollat på en massa film! :)
Vilket jag faktiskt inte brukar göra. :o

Filmer jag har sett.
Stormbreaker, Handlar om Alex Rider (Alex Pettyfer) som förlorar sin farbror i en "bilolycka". Alex tror inte på detta, han har misstankar om att hans farbror blev mördad. Alex hittar en hiss som leder till underjorden till MI6 där han träffar Mrs Jones. Mrs Jones förklarar att hans farbror som jobbade åt dom var en spion och blev mördad när han jobbade med ett uppdrag som MI6 nu måste ha Alex hjälp med. MI6 har tankar om att en rik man som har uppfunnit stormbreaker, världens mest avancerade dator inte har goda tankar. Alex blir förklädd till en vinnare i en tävling för att få träffa mannen och få vara den första som andvänder stormbreaker. Alex spionerar lite och upptäcker sedan att denna mannen inte är så snäll som han utger sig att vara.

Filmen var riktigt rolig att kolla på och som vanligt hittar jag ögongodis och denna gången var det Alex.
Med den brittiska dialekten blir man helt tagen och vill bara sitta och kolla på honom hela tiden! ♥

☺☺☺☺4/5 smilisar.

National Treasure 2, När en saknad sida ur John Wilkes Booths dagbok dyker upp blir plötsligt Bens gammel-gammel-farfar misstänkt för att ha varit involverad i komplotten kring Abraham Lincolns död. Bestämd att bevisa sin förfaders oskuld följer Ben en internationell kedja av ledtrådar genom bl.a. London och Paris.
Taget från lovefilm.

☺☺☺☺☺ 5/5 smilisar.

Sen har jag också sett Långben 2 och Trångt i Kistan. Dom orkar jag tyvärr inte skriva om. :)
Ett tips är Trångt i Kistan för där får man ett riktigt gott skratt!

PUSS.

Ge mig sommar, ge mig London. ♥

Kommentarer
Från: Jagheterintesune

Vad hände med den gamla headern? :o

2009-02-01 @ 17:09:57
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/
Från: Jagheterintesune

Hehe, okej. ;) Tack :D

2009-02-01 @ 17:34:30
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/
Från: Fatma

sv: jepp, såg wildchild igår och han är med i den :)

2009-02-01 @ 18:23:39
URL: http://fatmas.blogg.se/
Från: sara solvik

Gott med jordgubbar

2009-02-01 @ 18:29:00
URL: http://sarasolvik.blogg.se/
Från: eliini

jordgubbar ♥

2009-02-01 @ 19:18:28
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0