Mittbena. Hiss, Diss?


Nu provade även jag mittbena.
Nja, jag skulle nog inte kunna gå ut såhär till skolan eller någon annanstans, ingenting för mig.
Det passar ju bra att prova det när man är hemma och ingen annan är. :)
Måste nog tyvärr släppa ut luggen snart innan min bror kommer hem.

V a d   t y c k e r   n i   o m   m i t t b e n a ?  
 H i s s   e l l e r   D i s s .


Jag tycker faktiskt hiss, men inte på mig. :)


Senare idag ska jag åka med mamma till ica, äntligen får jag mitt efterlängtade godis. :)
Hehe.

Måste även höra om vi fått några läxor eller något speciellt i skolan.
Har missat så mycket nu. :/

Vad ska ni göra ikväll?
PUSS. :)

Kommentarer
Från: erika

vi har spanska prov snart, so läxa tills på fredag ( läsa en berättelse om 1800-talet ), svenska läxa ( göra klart novellen ) tills på fredag, sen vet jag inte om det var något mer. :D

kan hända, men jag tror inte att det är ngt mer.

jag trrrroooooooorrr att det var något i biologin också, läsa något häfte. ;d

2009-02-03 @ 16:26:52
URL: http://elmmlund.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0