jag vill köpa hela världen.

Åh, det skulle vara en dröm att köpa allt i hela världen. :)
Att kunna ta alllt man ville ha och inga pengabegränsningar hit och dit.

Visst det skulle nog bli tråkigt efter ett tag, att få allting serverat på guldfat.
Skulle känna mig som en tyrann eller något. :(
Men kanske skulle man lägga en eller två miljarder på afrika och asien. :) Eller kanske mer. (Vet inte hur mycket som behövs.)
Låta dom få ha lite lyx. Kunna ge dom rent vatten och mat i flera år.
Då skulle jag känna mig snäll.
Men även så skulle jag ju vilja ha saker. Det vill ju alla.

Som nu, jag har inga pengar. Jag har en, a jag vet inte hur gammal mobil just nu som jag lånar av en kompis, min har gått sönder.
Det är min första prioritering här i världen just nu.

Kanske ska man skänka en 50 lapp nästa gång jag ser en rädda barnen burk eller något.
Kan inte alla det?
Tänk om hela sverige skulle skänka en 50-lapp var. 450 000 000 :-
Oj oj oj, det var mycket pengar!
Visst det känns lite vemodigt att släppa ner den, men efteråt.
Då vet man ju att man har hjälpt en hel drös människor.

Så tänk på det. Lägg ner några kronor varje dag. Vi dör ju inte, det gör andra i världen.

Kommentarer
Från: eliin.

Svar; tacki tacki! ;) <3



2009-02-14 @ 10:21:17
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/
Från: johanna

sv: åh pokemon!!

2009-02-14 @ 12:04:00
URL: http://jatterstrom.blogg.se/
Från: elin.

tackk! ;) ♥♥

pussilipuss på dej med! (:

men jag fatta inte vad du är avundsjuk på? x]



2009-02-15 @ 14:02:49
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0