julklapp. ♥

Hej. ♥
Sitter och fryser även om jag har en stor filt runtomkring mig. Det är bara 15 grader inne och minst -15 ute!
Det är värst på natten, även fast det är lite varmare där uppe så ligger man och fryser i sängen med pjamas duntäcke och filt över sig. Men jag höjde värmen förut iallafall. ;)

Ska åka till min kära vän Elin senare ikväll och lämna min julklapp till henne. Hoppas att jag får någon tillbaka också. ;]♥

Såhär har jag packat in den, eller en liten del, man ser ju inte så mycket. Hoppas att hon blir glad nu då! :D

Kommentarer
Från: e l i i i n

TACKTACKTACK! :) ♥♥

du ska inte behöva vänta länge på din.

jag ska fixa allt tills du kommer hem, jag lovar! :]

2009-12-30 @ 19:34:34
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0