écharpe

Hello. <3
Att göra det till en vana att inte blogga kanske inte är så bra, eller vad tycker ni? :)
Jag är iallafall hemma nu ett par dagar och jisses så mycket snö det har kommit.
Det är verkligen helt sjukt, trodde aldrig det skulle komma så mycket igen här där jag lever. (det har kommit ca 30 cm. :)

Så vad har jag gjort där uppe i Sälen.. Jo, jag har åkt skidor. Längdskidor faktiskt! ;) Och herregud så jag har ramlat, har blåmärken överallt känns det som. haha.
:]


bara så ni vet så har jag haft med mig min supermysiga halsduk precis överallt. ;)♥

Kommentarer
Från: lena

sv: hahaha jag tänkte hela tiden att jag ville skynda mig så ni inte behövde stå ute så länge XD <3 msn!!! om du minns:)

2009-12-29 @ 22:40:25
URL: http://mmaii.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0