365 days of me!


Det var sommar och sol, jag var solbränd och glad. ♥

Detta är den första bilden jag tog på mig själv för mitt 365-dagars projekt, sen dess har jag försökt ta bilder på mig själv dag efter dag. :)
Har sett så himla många som gjort detta och blev sugen jag med. :D
Så vi får se hur det går.. om jag lyckas ta bilder på mig dag efter dag. ;] Har också bestämt att bilderna behöver inte vara perfekta och jag behöver inte se perfekt ut på dem heller! Detta gör jag mest för att se hur jag har utvecklats i både utseende och redigering. För min egen skull.
Har även läst att man ska ta bilder på sig själv för att höja självkänslan.
Puss.

Kommentarer
Från: Vanessa

va gullig bild! (:

2009-08-20 @ 17:27:54
URL: http://nessiespalce.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0