spindelfobi!

Hejsan, nu är jag tillbaka på heltid och nu kommer det fler inlägg! :D
Dagen idag har jag spenderat med underbaraste Elin!
Tack för en fin dag. ♥
Vi tog upp min studsmatta, och ja... det var inte så lätt eftersom först fick vi inte upp dörren till källaren, sen skulle ju vi såklart inte hitta massa saker. xd
Haha.
Förlåt att jag låter dig göra såna där saker Elin. ; )

I våran trädgård växer det massa söta blommor nu som jag tror jag ska ta kort på imorgon.
Det ser nog rättt sjukt ut med mig liggandes på gräser med en kamera i handen.
Men hallå man måste ju ta lite risker i livet.
Eller ja.. ;)

Föresten så kommer ju alla spindlar nu, jag tror jag har sett minst 10 stycken redan!
Bläk, någon mer än jag som inte gillar spindlar?
Usch!

Kommentarer
Från: erika

jag har världens största spindel fobi ja!

2009-04-13 @ 22:29:52
URL: http://elmmlund.blogg.se/
Från: Anna j.

spindlar är det hemskaste som finns ><

2009-04-13 @ 22:35:45
URL: http://annajin.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0