maraboutåtra.

Alla vet väl vad en vanlig dajmtårta är?
Ja det hoppas jag att ni gör.
Nu har det kommit en ny sån, eller så är det bara jag som är lite seg för att förstå att den hade kommit.
Alltså så vet jag inte rikigt när den kom.
Det jag vet är att den är god, men inget slår ju den klassiska dajmtårtan.
hehe.
Jag åt den ikväll med mamma och pappa fast det blev bara två små bitar för att den var rätt mättande, plus att jag var mätt redan innan. :]
Bilden är helt oredigerad, det är det inte många som är. 
maha.
Oj känner mig lite flummsig just nu. xd 
Men men nu ska jag och Erika ta en promenad i det fina vädret, ses senare. ♥
 


Kommentarer
Från: malin

sv ; ja det gör jag :) det jag tycker är bra med skolan är vi gör mycket roliga saker på lektionerna & dom blir aldrig stressiga, man kan verkligen jobba i sin egen takt, sedan har vi grymt bra lärare som verkligen stöttar en & peppar en till att vilja få bra betyg! det som är lite sämre är att det kan bli lite småsegt ibland på lektionerna för dom är tre timmar långa, fast där inkluderar några raster också så det är inte så jobbigt som det låter! :)

2009-04-22 @ 20:25:00
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Från: Anonym

nu vart jag sugen på tårta! jag som redan ätit en kladdkaka! :o

2009-04-22 @ 20:31:40
URL: http://bigcitydreams.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0