hemma igen.

Halloj.
Nu är jag hemma igen! :D
Efter några dagar i budapest, riktigt skönt var det, att få komma iväg och glömma bort allting i några dagar.
Jag kom hem inatt (måndag) klockan 4 ungefär, mamma hade ansökt om ledighet för mig och min bror så att vi skulle kunna vila upp oss lite. :)
Hehe, skulle ju inte vara så kul att sova i tre timmar för att sen försöka komma upp och åka till skolan.

Jag sov till ett nästan och låg kvar i sängen en timme. Så min dag har gått superfort!
Snart ska man ju sova igen!
Oj.. jag undrar om jag kommer somna inatt!
Men men det behöver jag ju inte fundera på nu.

Och till sist vill jag bara säga till alla bloggar därute som jag följer att jag inte kommer kolla på era inlägg eftersom jag har ca 700 nya inlägg. :/
Men era nya kollar jag ju såklart på! ;D


Kommentarer
Från: eliiin

inte ens min? :(

haha skojja, jag förstår dig :)

härligt att du är hemma igen iaf <3

2009-04-20 @ 17:30:39
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/
Från: Anonym

sv; hehe, vad bra! <3 tack!! :D

2009-04-20 @ 17:33:03
Från: eliiin

och det var jag utan namn då :D

2009-04-20 @ 17:40:56
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0