Vill ha !?

HEJ, igen!
Ni kan bara inte gissa vad jag har hittat?
Jo, en rubik's klocka!
Det är en rubikskub med klocka, alarm och datum och sånt i!
Den ändrar siffor på hur man har det vrider skulle jag tro.

Kolla va söt!
Föresten jag hittade den här! ; )
Måste verkligen ha en!
Plus att sidan är jättegullig den med! Hoppas att ni hittar något som passar er!



Hehe. Min lillebrors kompis har nyss varit i USA och hälsat på hans släkt där.
När min lillebror  kom hem förut hade han en överaskning med hem!
Han hade fått jättegoda tuggumin från Peter. -Som hans kompis heter.-
Gissa om jag är avundsjuk!
Kolla bara på dom!
                                            ↓↓↓↓

Kommentarer
Från: Linnéa

Sv: hihi love twilight :)

2009-01-01 @ 20:03:09
URL: http://hhemligast.blogg.se/
Från: Jagheterintesune

Hihi, vilken kul grej! :)

2009-01-02 @ 23:42:32
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0