Vattentatuering och lösögonfransar. ♥

Hej min dag började idag med att jag gick upp vid 12 halv ett kanske..
Gick då ner för att duscha, kände då för att ha lösögonfransarna på mig idag!
Så när jag kom ut ur duschen började jag göra mig iordning.
Tog faktiskt snabbare tid idag, att sätta på lösögonfransarna.
Var inte så mycket pillande idag som det var första gången.
Sen kom Fredric och jag var med honom ett tag.
Efter att han hade åkt fortsatte jag att kolla på Heroes, har inte kommit dit jag hann se förra gången. Jag har nämligen redan sett halva säsonen en gång. Jag tror iallafall att det inte är så många avsnitt kvar.

Sen efter att vi hade ätit så blev jag bortshasad från teven för att mamma och min lillebror Fredrik skullle se på en film. Då satte jag mig här! :D

Jag har fått en sån längtan att gå på twilight igen. Måste bara hitta någon som vill gå med mig. (a)
Nepp nu ska jag synkronisera min iPod igen ! :)
Pusshej ♥
 

Kommentarer
Från: eliin

Heroes ! ♥

peter petrelli in my heart ;)<33

2008-12-28 @ 22:40:35
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0