Nu går det framåt.

Tre inlägg på en kväll!
 Nu går det framåt ska ni se!
Snart kommer min blogg vara helt återställd. Ska fixa och dola lite mer men för idag får det räcka!
Föresten, om det är någon där ute som vet om det är möjligt att få tillbaka en raderad blogg på något sätt? Säg till mig isånafall!
Jag bönar och ber på mina bara knän !
Snälla!
Men, får ta sanningen till mig. Det går inte.



Min dag idag annars började med att jag mamma och min lillebror Fredrik åkte in till bergvik. ¨
Det var fullt med bilar överallt.
Jag köpte ingenting, även om jag ville.
Jag ska ju köpa en iPod touch nu.
Kollade runt lite på dom och dom ligger på 2200 :- ungefär. Rena rama rånet ju!
Haha.
Måste skaffa ett par nya jeans. Några raka eller tighta jeans helst, med hög midja vore inte fel heller.
Sedan när jag kom hem ringde jag Elin. Hon skulle visst på stan med sin mamma, lillasyster och hennes kompis Mikaela och hennes mamma.
Så, vi bestämde att hon skulle ringa mig när hon kom hem.
Under tiden här hemma bestämde jag mig för att sy om ett par korta byxor.
Gillade inte längden. Dom slutade precis ovanför knäna.
Jag klippte av dom till mitten av låret undefär.
Sedan fållade jag dem.
Min mamma har världens sötaste symaskin! ♥


Sen så har jag ju provat mina nya lösögonfransar idag!
Dom är jättesöta! :D

Sen ringde Elin och jag fixade då med hennes julklapp medans jag pratade med henne!
Haha. ni kan ju gissa hur det gick att klippa i inslagningspapper med en hand!
Det som är svårt med två händer!
Hehe.
Tillslut var jag tvungen att lägga på och fortsätta på klappen.
Vid sextiden gick jag till Elin.
Hon blev iallafall glad över julklappen. Tror jag.
Vi gick ut och gick ett tag då. Sen ville jag inte gå mer och då stack vi hem still Elin och laddade ner mobilteman!

Vid åtta kanske åkte jag hem (mamma hämtade mig, orkade inte gå...)
Sen kom domen.
Det var då jag raderade bloggen.
Om jag kanske skulle ha kunnat kolla på teve just då, kanske det inte skulle hända.. : (

Men men, gjort är gjort och kommer inte tillbaka!
Puss!

Kommentarer
Från: Carita

svar; aw cutie, tack så jättemycket! :* det värmer, verkligen. kramkalas ^-^ <3

2008-12-27 @ 00:09:37
URL: http://minicookie.blogg.se/
Från: Lisa

aw, söt du är :*

2008-12-27 @ 01:00:42
URL: http://llisabs.blogg.se/
Från: Fatma

sista bilden var ball ;)

2008-12-27 @ 19:42:56
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0