montagne jeunesse chokladmask! ;]

Förra helgen provade jag en ansiksmask som skulle föreställa choklad!
Heheh. Huden blev väldigt ren och den luktade faktiskt riktig choklad! :o Mer än jag trodde den skulle. ;]

Men iallafall så fungerade den faktiskt riktigt bra! Kände mig mycket renare och huden blev otroligt ren efteråt.

Den inehåller tydligen cacao och sheasmör, och är anpassad till normal och t-zon hy.

Jaja, såhär ser den iallafall ut på!


Ser ut som smält choklad och lukar som det. Plus att konsistensen känns bra och mjuk och inte sådär stram som vissa kan kännas. ;]

Iallafall såhär ser förpackningen ut, och jag köpte min på lindex för ca 15:- .


Nu ska jag prova Peel of Passion i samma serie. :D

Kommentarer
Från: c

önskar att jag också kunnde använda ansiktsmask :(

2010-05-14 @ 14:23:55
URL: http://ciiiiz.blogg.se/
Från: malin från göteborg

Den är grym, och doftar väldigt gott :)

2010-05-24 @ 09:39:23
URL: http://moollys.blogspot.com

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0