skolavslutningsklänning!

Alla tjejer i slutet på året av skolan tror jag lider av en sorts mental kris. Endra har man inte hittat sin klännning till skolavslutning/bal eller dylikt, eller så har man ingen aning om hur man ska ha håret eller smink.
Ja, jag var där för ett par dagar sen med klänning, hår och smink.
Men nu känner jag att allting håller på att lugna ner sig lite. Jag hittade den perfekta klännningen igår men den ser inte alls ut så jag hade föreställt mig.
Jag hade tänkt mig ha en vit klänning eller iallafall gräddvit eller ljust rosa, med ett stort halsband, och vita eller nudefärgade skor till.

Jag och mamma gick runt på stan och letade, överallt jag gick var det fel på det ena eller det andra och jag hittade INGENTING.
Tills vi gick till indiska, där hittade jag en klänning som verkade lovande. Men... ska jag verkligen köpa den tänkte jag.
Jag beslöt mig för att vänta lite, det fanns en del klänningar kvar i min storlek så vi gick upp till MQ, och tur det! För där var den min absoluta drömklännig, materialet, längden, ja allt hade den!

Men den såg verkligen inte ut som de klännignar jag hade kollat efter. Jag bestämde mig för att köpa den ändå, varför ha en klännning som nästan alla andra har likadana istället för denna drömklänning jag hade hittat!?
Jag kommer inte visa er hela klännningen idag, det får ni se på fredag. Just nu får ni bara se tyget.


Kommentarer
Från: e l i i i n

svar; haha. tack. du är söt. ♥

2010-06-08 @ 13:56:48
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0