en dag på stan ☺

Hej, igår blev det en dag i stan med Maja.
Vädret var sådär men det var iallafall inte kallt. Vi gick iallafall lite på rean och jag som letade efter en maxiklänning hittade såklart ingen.. Däremot blev det en sjal som jag kan både ha nu och till hösten.
Sen blev det schampoo, balsam och en spraybalsam till mitt trassliga hår.


Vi gick oss efter ett tag till espresso house och fikade där utanför, ja då kom det ju massa kajor (?) och skulle stjäla lite mat. Någon mat fick dom inte men dom var otroligt obehagliga att ha där.

Haha, jo sen var det också en svensexa som kom förbi, killlen som skulle gifta sig hade tydligen varit munk(antagligen) så de kom sjungandes på en körlåt, ja sån körsång som munkar håller på med. Han kom och gick runt med en hatt som man skulle få lämna bidrag i, jag hade tyvärr bara en 50öring och den tyckte jag var lite snålt att ge...

Kommentarer

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0