shopping och hundsaliv?

Sitter just nu och funderar om jag har hundsaliv på läpparna....
Min kära vovve, Max, stal mitt lipsyl och bar på det. Jag fick tag på det och satte lite på läpparna... Hm, man vet aldrig.
Tur att han är liten och inte dreglar iallafall. :)



Ellow.
Hm, jo idag bestämde jag och Rebecca att vi skulle åka in till stan och gå runt där.
Well, vi gick runt ett tag. Och för en gångs skull hittade jag  m i n s t  saker. Eller jag köpte iallafall minst. :]
Jag ska ju vänta tills jag och Elin åker till stockholm nästa vecka.

Och detta fann jag.

Få se nu  :
Alla armband är från HM och låg i två olika sammansättningar. 69:- för de fösta som ligger på rad, och 99:- för alla andra. (alltså låg de första 5 i en och de andra 7 i en.)
Nagellack från Lindex 60någonting:- . Färgen heter Coral och är superfin verkligen med skimmer i.
Hårnålar 12,50:-
Örhängen 24:-

Det var allt! :)


Kommentarer
Från: Fotograf Jenny Eriksson

SVAR: Tack så mkt! Ja det hade jag :)

2010-08-05 @ 18:29:04
URL: http://fotografjennyeriksson.blogg.se/
Från: linda - pictures, drawings, me

sv: haha jag tycker det är konstigt att alla säger så haha, vi har helt olika ansikten :) om vi skulle ta närbild på bådas ansikten så skulle man se hur mycket som skiljer oss åt :) men man ser att vi är syskon haha :D

2010-08-05 @ 19:51:26
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0