mer stockholm och lite prat.. :)

HEJ.
Huh! Det är jobbigt att ändara i sitt rum. Faktiskt. Jag har nu dragit ner all tapet. Eller okej, det är lite kvar på några ställen där jag inte får bort det pga. list och etc. Jag har inte varit inne på datorn på... 4 dagar. Därav min brist på bloggning. Men ja, det har faktiskt varit rätt skönt. Bara det att mina naglar är lite mörbultade av all dragning av tapet och målande så när jag är klar med allt sådant blir det en manikyr på dem! haha!


Ja, jag ska snart publicera andra bilder. :]
[Ska bara ta dem först. ♥]


Kommentarer
Från: e l i i i i n

svar; ja verkligen! :]

2010-08-19 @ 22:41:27
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0