Molotov Jive.

Natten till idag var helt underbar! :D
Elin och jag + våra mammor såg på MOLOTOV JIVE!





Innan vi åkte till Arena såg vi på melodifestivalen, jag säger bara en sak.
Hallå?!
Aja, men så går det i melodifestivalen när man bor i ett land som Sverige.
Vi åkte in till Arena vid halv 11 och väntade till kvart över ett tills dom började.
Egentligen skulle det börja halv tolv.

Det var riktigt kul där faktiskt, och det är verkligen en sån rolig känsla när basen skakar om hela kroppen. ;)
Visst musiken innan Molotov Jive var väl inte den bästa men den dög. :)

Det var slut vid ca 20 över 1 och då hade jag en UNDERBAR känsla innom mig! :D
Ni kan bara föreställa er hur nervös jag var innan! xd

Kommentarer
Från: eliiin

OMG!

Shit vilken bra bild på Anders! ♥

jag döööör. omg! :D

vill tillbaka nu!

2009-03-15 @ 14:14:02
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/
Från: Pitetjej [FOTOBLOGG]

Hej och tack för kommentaren i min blogg :D



Svar: Javisst kan vi följa varandra på bloggkoll :) Jag lägger till dig nu :)

2009-03-15 @ 14:30:47
URL: http://pitetjej.webblogg.se/
Från: eliiin

jag måste kommentera här igen, om det går bra! :D ♥



BARA FÖR ATT JAG ÄLSKAR MOLOTOV JIVE,

och vi har sett dem live och jag är så glad fortfarande, och vi har blivit "omnämnda" i vf's recension typ, haha. och de fick 4/5 och jag är glad igen! :D

och jag vill se dem igen och nästa gång ska jag ha kram och signering ♥

och när jag ska till sthlm eller göteborg ska jag köpa skivorna =]



och jag vet att denna kommentar var riktigt onödig men jag behövde skriva av mig, hahah xD

2009-03-16 @ 21:35:20
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0