Tappade en tallrik. Min ena hand är kall som is medans den andra är normal?

Tappade som sagt en tallrik i golver förut.
När jag tappade den (den andra på en vecka nu) förstod jag inte riktigt vad som hände.
Såhär gick det till.
Jag skulle värma mina söta plättar i micron och när jag ska ta ut tallriken så är den så JÄTTEvarm så min första reaktion var att släppa tallriken.

Ja, så gick det.. :/

Hehe, min hand är udda. Eller hela min arm. x]
Den är kall, alltså JÄTTEkall. o:
Den andra armen är helt normal, kanske lite frusen men den är iallafall inte kall.
Har suttit och gjort konstiga rörelser med armen men den blir inte varm.
Aja. Nu ska jag kolla igenom vad det var vi hade på matteprovet imorgon.
Önska mig lycka till?

P U S S .

Kommentarer
Från: Anonym

alltså shit, gå mer här och samla poäng! har varit med i 10 minuter och redan fixat så jag får ett presentkort på h&m på 100 kronor! =D http://www.gratisrefill.se/recruit/25623/

2009-02-17 @ 03:58:50

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0