lådbil + studsmatta. :]

Imorgon fyller min mamma x antal år. :)
Hon har inte önskat sig någonting utan ska få en cheeskake utav mig istället.
Smart va? ;]
Iallafall.

Gissa vad jag och några tjejer i min klass gör i tekniken?
Jo en lådbil!
Hehe, jag som aldrig skulle ha trott att jag skulle bygga en lådbil.
Men det gör vi iallafall.
Tydligen har vi inte så mycket kvar och sklulle nog bli klara nästa gång... Haha!
Oj oj oj.
Jag tror nog inte det blir så. :]

När jag kom hem höll jag typ på att dö av värme.
Att det kan bli så varm bara på en dag.
Och bättre blir det, det skulle bli ännu varmare imorgon. :D
Gick ut och la mig på studsmattan ett tag.
Höll på att somna. :]

Kommentarer
Från: eliiin.

vi bygger en lådbil! :d xd haha. (y)

den blir jättefiiiin, tralala la la.







2009-04-27 @ 18:59:16
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0