Fina flotta fula färdiga tröjor. Vet du något mer F-ord?

Håltimme.
Göra läxor.
Fotografera.
Skratta åt mig själv.
Sjuka bilder.
Skumboll.
Zingo.
Bläckpenna.
Leta leta saker.
Kinder maxi.

Ja dessa saker hinner man göra på en håltimme. :]
Ska snart åka till skolan igen. Inte så kul.
Men som tur är har vi en föreläsning klockan ett och då är det ju inga vanliga lektioner! :D
Sköööönt! :]

Idag har jag föresten på mig en GRÖN tröja. Har också en likadan BLÅ.
Med massa flotta detaljer på. [:

Vid ärmen finns det såna här fina veck.

Och så finns det en söt ficka framme på tröjan.

Hehe. Och såklart ska man ju bjuda lite på sig själv så här kommer ett kort där jag inte vet vad jag gör.
haha?
Och ja på svar på er fråga, det är ett par byxor som ligger på golvet.
Oj va fint jag vårdar mina kläder... eller? ;)

Kommentarer

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0