alors max.

Hi. ♥
Det har gått ett tag sen sist.. jaja. :)
Det är ju sommar så den ska man ta vara på, därför var jag, Elin och Erika ute vid getingberget och badade förut. Haha, reta mig inte nu men det var faktiskt första doppet i år för mig.. :)
Jag har ju jobbat och.. eller nej jag kanske inte ska skylla på det.
Heh, jag har helt enkelt inte velat bada. Och nej jag är inte knäpp. Jag är bara en badkruka.


Ja, jag har ingen annan bild just nu. :) så ni får nöja er med sötisen där uppe som just i skrivandes stund håller på och gnyr eftersom han inte hittar något ställe att lägga(gömma) sitt ben på. Det slutar väl med att man lägger sig på den ikväll och blir helt full av ben-klet..   ♥♥♥


Kommentarer
Från: e l i i i n

svaR; aww, tack så mycket emelie! ;] ♥

vad glad jag blir!

2010-07-10 @ 20:04:03
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0