gold.

Hur klantig får man bli?
När jag var på båten köpte jag en ny ögonskugga, guldigt från viva la diva.

Tror ni inte att jag råkar tappa den!? :o
Haha. Idiot-jag är ute igen på fri fot...
Samma sak gjorde jag med mitt puder. Åh, dum man kan vara. Eller klumpig! :o
Jaja, den var ju rätt så billig iallafall! :)

Här är det massa tråkväder igen. Väderet som var rätt okej igår ju! ;[
Nu är det regnigt och tråkigt och jag kommer inte på någonting alls att göra.
Ska nog kolla på lite nya mobiler. Någon som har ett förslag om vilken jag ska köpa? ;D

Kommentarer
Från: e l i i i n

haha, vad synd emelie!

men det blev iaf en fint foto. ♥

2009-07-16 @ 18:44:03
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0