dan före dopparedan.

Nu är det ju faktiskt snart julafton! Redan imorgon sitter man och väntar på att få öppna sina paket.. :)
Men själv ska jag ha en mini-julafton idag med mormor, morfar och farmor eftersom vi åker bort imorgon.
Har bakat lussebullar idag, men de blev lite konstiga, jag tror inte det är en enda som ser ut som en lussekatt. Hehe. ♥ De blev iallafall goda! ♥

Ja, här är några. :) Förlåt för den skakiga bilden. Ehe...

Fast just precis nu sitter jag och kollar på julkalendern är bara på avsnitt 18 så måste kolla på svt play. Men men. ♥

Hihi, lite söt är faktiskt julkalendern så om ni inte har kollat på den tycker jag ni ska göra det. ☺

Kommentarer
Från: lena

sv: förlåt att jag inte har svarat på typ hundra år men nu är jag igång igen XD



Ja, det måste du verkligen elr nu kanske du redan har sett new moon :) ?

2009-12-23 @ 21:30:49
URL: http://mmaii.blogg.se/
Från: lena

sv: aha, va tyckte du om den då :) ?



jaaa :( nu måste jag köpa en nyyy förmodligen med mina egna pengar :(

2009-12-24 @ 13:46:02
URL: http://mmaii.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0