hey, I did it!

Hallo.
Förlåt för dålig upppdatering idag. :D
Ni kanske vill veta vad jag har gjort under dagen?

Ja.., det började ju med att vi i skolan skulle ha den årliga gröna dagen. Eller vega-dagen? Vårt arbetslag har bytt namn till Vega från Grönt. Haha. :]
Iallafall så simmade vi där i ISKALLT vatten! Vi skulle livrädda varandra..
Mitt finger blev faktiskt gult när jag kom upp och jag fick stoppa det i munnen för att värma upp det! :o Läskigt läskigt.. !!
Jaja, vi gjorde typ ingenting speciellt mer..

Åkte hem gjorde lite här hemma och sen undrar Erika om vi skulle kunna va.. Ja, visst varför inte! :D
Så vi gjorde lite saker och sen tog vi en tur på hennes moped. Och (haha) det var faktiskt första gången jag satt på en moped! xd
Fick provköra också men det var rätt läskigt, trodde jag skulle ramla ju! hehe. ♥
Efter att hon berättade lite om den blev jag lite sugen på att skaffa en moped.. men tyvärr fyller jag ju år i december och det är en låååååång tid kvar innan jag blir femton.

grammofonsak.       ↑↑

tagen med närbildsfiltret som är på bilden ovan.

Kommentarer
Från: erika

hahaha

och du får ju inte glömma bort spindeln som kom på mopeden heller:D

jävlar vad jag skrek!

2009-08-19 @ 21:45:01
URL: http://elmmlund.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0