around the world.

SO SORRY.

Har inte haft så mycket tid till att sitta vid datorn längre. Har haft flera inämningar och prov. Tyvärr så har vi fortfarande några kvar så det blir attt plugga plugga plugga! Men något litet inlägg kanske jag hinner med. ;)

Och ja bilden representerar det jag känner just nu. Jag vill bara bort från den dumma lilla staden jag bor i och åka någonstans helt random. Slippa alla läxor och prov, och allting om skolavslutningen. Ja, bara bort härifrån kalla sverige och leva livet någonannanstans där ute i världen. Träffa nya personer och ha kul!
Tur att det är sommarlov snart då, och sen slipper jag 9an och börjar ettan! OTROLIGT!

Kommentarer

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0